9 aylığız son 1buçuk aydır oğlumu uyuturken çok zorluk çekiyorum 😞 önceden yatağa koyup yanına yatardım hafif poposunu pışpışladım ya da müdahale etmezdim sağ sol yapa yapa uyurdu. Şimdi yatağa koyar koymaz deliler gibi uykusu olsa bile oturup ayağa kalkmaya çalışıyor alkış filan yapıyor🤦♀️ çok yoruldum sallamam asla diyordum anca sallayarak uyutuyorum yoksa uyumuyor.. Ve her uyuma anında aşırı derecede ağlıyor sanki bir şey yapıyoruz gibi. Nasıl çözücem ne yapıcam bilmiyorum sallamak istemiyorum sakince uyusun yanında müzik açıp kitap okuyayım istiyorum.. Uyku uyurken ağlamasına çözüm bulan var mı ne yapmam lazım