Besrat Bugün bebeğiminn5li karma aşısını yaptırdım çok halsiz huzursuz ve ememiyor aç kalmasinndiye satarak verdim onuda çok az içti iştahsızlık yapıyor mu tecrübeli anneler bilgi verebilirseniz
birnarsever Besrat Ağrısı olduğu için emmiyor olabilir. Küçük çay kaşığıyla calpol ver istersen. Ben öyle yapmıştım rahatlamıştı. 1 saat kadar sonra emmiş uyumuştu.
Nesleeshah Besrat ateşi yoksa ateş düşürücü vermene gerek yok 1 gun boyunca uyku yapıyor canım vucudu kaldırmıyor uyandıkca emzir saatıne bak 3 saatı geçmesin ve atesını devamlı kontrol et