Nur1734 Kızlar 3 gün oldu hala regl olmadım stres yapmaya başladım birkaç arkadaşımdan geciktiğini söylediler acaba düzensizlik devam ettiği için midir bilemedim yoksa mevsimsel mıdır bilmiyorum çok stres oldum 🥺🥺🥺
Belinaytuana Nur1734 altı mi yedi gün mü ne geciktim testte filan hiç bişi yok istiyirumda ama yok gelen giden🥴
durununannesi777 Bence düzensiz olmasına güvenme muhakkak test yaptır bende doğumdan sonra bi olup bi olmuyordum önemsemedim şansa test aldım yaptım ve hamile olduğumu öğrendim
durununannesi777 Nur1734 canım sen önlemini al inan ben test yapmasam asla anlamazdım hamile olduğumu zaten olmuyorum düzensiz diye rahatlık vardı
Nur1734 el1ff Erciyes38 benimde 10 aylık olcak bebeğim sezeryan doğum oldu emziriyorum korunuyoruz ama işte rahatsızlık verici bir durum böyle olunca 2 ay iyi oluyordu ondan onceleride yine duzensizlik vardı ayy
el1ff Bende 10 günü aşkın geciktim test yaptım negatifti sonra oldum 7 aylık olacak kızım emziriyorum herhalde emzirirken düzensizlik olabiliyor ama korunmak şart tabiki
YaseminAren Blackcloud aynı ben kandıl gıdecek dıye uzuldum ramazan ı tam tuttum ılk kez cok sukur ama sonra olmadı dıye cıldırdım 3 kez ters yaptım sımdı agrım basladı cok sukur