Ben anlaşmalı bosandim karsi tarafin avukatı protokolu mahkemeye verdi, iki gun sonra falan edevlette durusma gunu atandi 1 hafta sonraya (hakim avukatin tabidigiymis yoksa daha uzun suruyor) mahkeme 5 dk surdu zaten, sonra gerekceli karar yazildi, teblig edildi, tebligden 2 hafta sonra da karar kesinlesti