Theanne Ben farenjit oldum bebeğimede bugün bulaştı hapşuruyo ve öksürüyo hırıltıda var tecrübesi olan var mı tavsiyeniz , birde ateşi çıkarsa ne yapmalıyım ?
Show_must_go_on Theanne uyumadan önce tereyağı pekmez verebilirsiniz bir de yatak başına soğanı 2’ye bölün karanfil saplayın 10-15 tane koyun çok iyi geliyor. Tabi bunların dışında dr gidin kesinlikle ilerlemeden
rege2105 Theanne evet benimde bebeğimde öksürük vardı doktorumuz tereyağ erit içine pekmez koy dedi yaptık 1 çay kaşığı verdim üzerine 1 tatlı kaşığı anne sütü verdim. Çıok iyi geldi bebeğim 3.5 aylık
Ewolwia Zeytin yagina sarimsak ez veya dogra biraz beklesin o yagi 1cay kasigi icir birde ayaklarinin altina sür ben ck sey denedim buda onlardan biri sifa olur ins