tospikannesiiii Hanımlar oğlum 1 yaşında. Kolluk simit ne alayım bilmiyorum. Sanırım kolluk uygun olur ama nette çok pahalı 700 TL gördüm. Siz Ne kullanacaksınız ya da kullanıyorsunuz? Bilgisizim
whitechocolatemochaa tospikannesiiii 1 yaş için kesinlikle oturaklı simit bestway oturaklı simit olarak geçiyor 2 yaşında da kullandık çünkü yelek ve kolluk istemedi şuan 3 yaşında bu sene içinde o 700 lira olanı aldım insallah kullanır düşünürseniz simiti satıyorum bu arada
Wanderlust tospikannesiiii 1 yasindayken denize gittik simit hic sevmedi kolluk cok daha iyi sanirim kendisi hareket edince daha mutlu oldu. Bebekten bebege de degisebilir bazi bebekleri goruyorum simitte mis gibi suda uslu uslu oyalaniyor 😅🤷🏻♀️
Asyaveannesi04 tospikannesiiii geçen sene yatırım amaçlı aldım o kolluklardan indirimden 250 tlye bu sene 700 olmuş🤦🏻♀️😅myminibaby
tospikannesiiii whitechocolatemochaa valla ne alacağımı hiç bilmiyorum Bi doktoruma da sorarım en kötü öyle karar veririm. Eğer oturaklı derse düşünürüm ne kadara satıyorsunuz? Bi sorunu var mı
tospikannesiiii Wanderlust ya benim bebeğim yüzmeyi çok seviyor spaya çok götürdük. Orada başına takmışlar Dı boynuna. Kollar bacaklar hep oynamıştı. O yğzden daha çok kolluk istiyorum ama sağlıklı olur mu bilmiyorum yani bilgim yok
tospikannesiiii Asyaveannesi04 iyiki almışsınız aklıma bile gelmedi almak. Hakikatten yatırım olmuş 🤣 kaç yaşında bebeğiniz şuan kullanacak mısınız
Asyaveannesi04 tospikannesiiii şuan 16 aylık 😅 uzun bir süre kullanırız diye düşünüyorum tatile gittiğimizde 18 aylık felan olucak, valla param oldukça hep aldım, indirim de gördükçe büyük beden kıyafet, oyuncak 🤦🏻♀️ iyiki almışım diyorum
Papatyaaa01 tospikannesiiii ben kızıma o bahsettiğiniz kolluktan aldım geçen sene 15 aylıktı çok rahat kullandı hiç müdahale etmedik kendi başına yüzdü yanımızda simite asla girmek istemedi çünkü kollukla özgürce hareket ediyor
tospikannesiiii Papatyaaa01 büyük ihtimal bizimki de kolluk sevecek ben Simiti hiç düşünmeyi o zaman Bi yorum daha vardı kolluk rahat diye teşekkür ederim ☺️
tospikannesiiii Asyaveannesi04 bende hamileliğimden almıştım o şekilde hep indirimden ama bu tarz şeyleri hiç düşünemedim. İyiki diyor insan sonradan
sarmaliklahana tospikannesiiii 1 yaısnda kollukla rahat edeceğini sanmıyorum ki ben cocuklugum boyunca kollukla asla rahat edemedim 🙄 Gecen sene kzıım 8 9 aylıktı denize gidince oturaklı tenteli aümitlerden aldım aşırı güzel keyifliydi. Bu sene 22 aylık olacak denize giderken yine onu kullanıcam. Eşimle denizde açılıp yüzmeyi seviyoruz. Bebeğümizide alıyoruz yanımıza açılıp yğrüz geliyoruz hem eğleniyor hem kendimizi kısıtlanıyoruz. Seneye de 3 yasına yakın olacak 34 aylık falan ozman da simit lambayı düşünüyorum 🤭
seboss35 sarmaliklahana oturaklı simitinizin görselini atarmisiniz bu üstü güneş korumalı olanlardan mı