Yaren0107 Özel bölgesinin üst kısmında şişlik var. Ağladıkça şişiyor doktor şüphelendi ultrason istedi. Aynı durumu yaşayan var mı?
Yaren0107 Damlakayatr merhaba, ultrasonda fıtığa dair bir şey çıkmadı ama gözlem altına al dedi doktor 1 ay sonra yine görüşelim dedi. Ama elimin altında kayıp giden bir şey yok o yüzden rahatım kisti varmış benden geçen onun dışında bir şey yok