İlk 3 bucuk ay sadece emzirdim sonra doktor tavsiyesi ile mama verdik haliyle mama yiyince yavas yavas biberona alıştı emmedi bende ikisini bir vereyim dedim sütü pompaladım biberonla vermeye calıştım ama içmiyordu bi süre sonra tamamen anne sütünü red etti mama tek içti sonrasında sütümde gelmedi zaten. 6 bucuk aylık oldu kilosu gayet iyi ama bugün göğsümü sıktım bi damla süt geldi ve ben cok üzüldüm bebeğimi göğsüme götürdüm alsın diye ama hiç istemedi emmedi 😓😓 3 bucuk aydır emzirmiyorum cok şaşırdım bu duruma 😓