Karanfil06 ilk aslında birden kestim göğsüme nar ekşisi sürdüm biraz zorlayınca ee olmuş meme pis olmuş dedim ısrar etmedi çok ama sonra göğsüm şişti mastite doğru gidiyodum eltim azaltarak bıraktır dedi günde ikiye düştük sabah kalkınca bide gece uyumadan önce emzirdim sonra bir hafta böyle gitti gece uyanırsa ballı su veya komposto verdim. Bire düşürdüm bu sefer sadece sabah uyanınca verdim. Bir haftadır hiç vermedim kendimide pompayla sağıyorum.