Gulse_54 anneeyimbenanne valla benim doğumunu Musa yilmaz yaptı çok iyi bir doktordu kendisi o doktoru bilmiyorum
Ayseguls5 anneeyimbenanne beyhekimde çalışıyor daha evvel muayene oldum kendi iyi bir doktor ama hastane olanakları kötü