Kaansmomm kızım üç yaşına girecek yaklaşık bir buçuk yıldır kullanıyoruz. Hem iyi ki almışım diyorum hem niye aldım diyorum. Sebeplerini hemen anlatayım. Kızım kendi çıkıp iniyor ve ben iş yaparken o da dahil oluyor hatta salataya ya da yemeklere yardım ediyor, al sana kaliteli zaman :) ama işte bazen o kadar çok soru soruyor ve işime karisiyor ki :)) onu nede oraya koydun bu niye hala pişmiyor ben onu sevmiyorum onu yemeğe koyma bu salataya niye yağ koymadin vs vs:)) şaka bir yana iyi ki almışım, yemeklerle o kadar içli dişli oldu ki geçen sofrada şey diyo bana anne bu çorba çok güzel olmus nasıl yaptın bana anlatabilir misin:)