Merhabalar
4 aylık bir bebeğim var. Yakın zamanda işe başlayacağım. O yüzden süt sağmaya başladım. İş yerinde sağdığım sütleri poşetlere koyup saklamayı düşünüyorum. Ancak metrobüs ile gidip geliyorum. Eve getirene kadar erimemesi için ne yapabilirim?