monami_ Ei_-22 ben bir aydır yapıyorum Sabah 10.00′da yemeğe başlayıp akşam 6.00′da bitiriyorum bu bile beni çok zorluyor insülin direncim olduğu için kilo vermem oldukça yavaş henüz 1 kilo verebildim ama görünüşte herkes daha fazla verdiğimi söylüyor.
Yagmur1c Ei_-22 yaklaşık 1 aydır yapıyorum yediklerime dikkat ederek ve yürüyüş yaparak 4 kilo verdim
monami_ Sadece kahvaltıda ekmek yemenize onu da çavdar olmasını tavsiye ederim haftaya diyetisyene gideceğim