Saglikciyim ve bebegim 7 aylikken calismaya basladim tam ek gida surecimize denk geldi ve 2 aydir calisiyorum bazen babasi bazen anaanne babaanne bakiyor. Ek gida sürecimiz hepten duzensizlesti artik hic bir sey yemek istemiyor. Ucretsiz izine ayrilmak zorunda kaldm su an 9 aylik full emmek istiyor ne yapmaliyim 😣