RaziyeNu silikti evet belli belirsizdi. Ultrasonda görebilmek için betanın 2500-3000 seviyelerine gelmesi gerekiyor. Ben öğrendiğimde 27 idi beta 10 gün sonra ultrasonda göründü yani siz de adetiniz geciktikten 10-15 gün sonra giderseniz ultrasonda kese görünür inşallah ☺️