Slndnz Aaa gerçekten mi yaa :( bizde 1 ay sonra ilk testlerimizi yaptıracağız inşallah herşey normal çıkar. Ben bestironu doğal ve katkısız diye kullanıyorum. Eğer bende sorun yaşarsam yine doğal ve katkısız olan NUTRİGEN, MİYROM, FLORADİX ve FERMİX bunlardan birini seçeceğim. Bunları araştırabilirsin. sizin bebeğiniz kaç aylık.