Secim gorevi cikti baskanlik. Ufak bebegim var esim yurt disinda. Birakacak kimsem yok okadar uzun saat. Zaten bebegim bakiciya alisamadi. Ben gelenekadar agliyor. Ne yapacagimi sasirdim. Iptal etmiyorlar. Daha onceki yillardan iptal ettiren var mi acaba. Ne gibi durumlarda iptal ediyorlar. Yerime bitini bulmayi da kabul etmiyorlar.