Arkadaşlar kızım 7 aylık desteksiz kendi oturuyor ama otururken böyle oturduğu yerde kendini zıplatıyor sallıyor sık sık yapıyor normal mi bu yaptığı? Bazende koltukta otururken kendini geri geri vuruyor kafasını. Oyun mu yapıyor anlamıyorum. İnternete ne yazsam otizm çıkıyor her hareketini takar hale geldim. Normal deyin lütfen. 🤦🏼♀️