Melis1706 Defnemomm ben 3. Ayda 2 delikli aldim icememisti 6 ay 9 gunluk oldu valla bugun daha yeni gectim.bi deneyim dedjm tek delikle cocuk 60-90 iciyordu bugun hep 120 icti😁
KubeyHatun Defnemomm Hayır çok önemli. Bebeğin emme gücü gelişiyor, besin ihtiyacı artıyor. Kesinlikle ayı ayına değişmeli diye düşünüyorum.
Minnikkizz Defnemomm gereksiz masraf olur mu hiç. Yenidoğan başlık tek delik. Bebek içerken yoruluyor çeke çeke ve 90 en fazla içiyor. Biz 6 ay 10 günlüğüz ben 5 aylıkken +6 başlığa geçtim. 3 delikli 120 bitiriyor hemde 10 dk sürmüyor 2-3 dk bitiriyor. Hayattaki en gerekli şey.
Bebegimm1 Defnemomm emzik olsa neyse derim de biberon ucu önemli benm ki mesela 4 aylıkken en son çıkan büyük ucu almıştm çnkü 0 olanı biteremiyordu mama dibinde kalıyordu e yoruldugu içinde aç kalıyordu büyük uca geçince mama dibinde kalmıyordu yorulmuyordu içerken
Yasemenyuce Bende 6. aya girince Y uc aldım biraz fazla gitti ağzına içemedi. Diğer başlıkla çok efor harcıyor ter su oluyor. İnşallah buna alıştıracam
Yasemenyuce Benim oğlumda aynı oldu ama eski uc ile de çok uzun sürüyor içmesi bu sürede de yatak sırılsıklam oluyor içip bitirene kadar Melis1706
Minnikkizz Melis1706 başta bir kaç defa bogulur gibi oluyor evet benimde oldu ama haftasına alışıyor. Herseye olduğu gibi alışıyorlar kullanın derim.
Vildan777 1 numara 0+ 2 numara 1+ 3 numara 3+ 4 numara 6+ Gereksiz değil , cocugun damak sekline göre değişiyor ve akış miktarı da farklı Lütfen , araştırıp bilinçlenelim
Melis1706 Minnikkizz Suan 2 delikli kullaniyorum biraz alissin uclarda cok pahali avent kullaniyorum cidden yani inanilmaz fiyatlar
Minnikkizz Melis1706 bende direk 6 ay kullandım pahalı diye bir kaç defa tıkandı alıştı gece de kolay oluyor akıyor hemen yoksa beklenmez büyüdükçe.