Kızlar yardımınıza ihtiyacım var benim oğlum 9 buçuk aylık bundan bir ay önce memeyi emerken ısırdı bende hayır ısırma eğer isirirsan meme yok diyip kapattım sonra bir daha hiç ısırmadi. Ama bugün sabah emzirirken ağzına verdiğim an ısırdı gene aynı şeyi söyleyip kapattım . Neyse gündüz kaç kere denedim ama hep ısırdı bazen de ben aniden çektim ağzından ısıracak diye . Simdj yatmaya geçirdigim zaman mama yedi sonra emip uyuyordu ama bu sefer almak istemedi kafasını çevirdi bikac kez denedim galiba biraz da zorladım ama yok tiksinir gibi kafasını çekti neyse uyudu şimdi size iki sorum var
- Bugünlük mü ısırdı acaba yarında böyle yapar mı ya da yarın da memeyi almak istemez mi 😔
2 . Memeyi almadı diyelim ben oglumj arada uyandığı zaman hep memede emziririm ve anında uyur emzirmeyenler çocukları arada uyandığı zaman nasıl uyutuyorsunuuz