Merhaba arkadaşlar. Bugün 9. Ay kontrolüne gittik. B12: 249 çıktı. Aslında değer aralıklarının altında değil ama Dr düşük diye dodex vermiş, eşim gitmişti sonuçlar için. Eczacı da ağızdan verebilirsiniz demiş. Kullanan var mı ne kadar vermem gerek? Bir de çok ciddi yan etkiler yazıyor. Bebeğim zaten çoklu gıda alerjisi vardı, yeni atlattık. Korkuyorum açıkçası.