Lisatetik Kızlar iki gün önce sezaryen oldum ikinci sezaryenim ayaklarım davul gibi spinal anestezi oldum şişliğin aşırı ödemin gitmesi için önerileriniz var mı emziriyorum
Sedoa_ Lisatetik ay benim de öyle olmuştu o kadar korktum ki o zaman. Soğuk suyla yıkadım baya buzlu suya koydum ayaklarımı bol bol su içtim 3 günde baya azaldı. Ben de spinal olmuştum
Kedilibebekliacemi Lisatetik benim de olmuştu bu bacaklar bu ayaklar benim mi diye korktum başta öyle kocamandılar. Hep yukarı kaldırdım ayaklarımı yastıkla gece uyurkende. Ayrıca doktorum bir sıvı verdi hatta eczane kendi yapıyor bu karışımı suyla 1 lt şişe içinde veriyorlar ama adını unuttum onunla yıka demişti hemen indi. Sorun isterseniz eczaneye
Elifkusumm Ayaklarınızın altına yüksek olacak şekilde yastık koyun, uzanın geçiyor . Benim de öyle olmuştu zamanla düzeliyor.