Merhaba ilk kulak enfeksiyonumuzda 5 aylık bile değildik 4.ayın sonlarındaydık. Hiç ates vs olmadı bi gün aksam üzeri çiğlık çığlıga aglıyrdu ve sakınlestırememıstk. Acile götürdüm buhar vs verdiler burnu tıkalıydı tam hastaneden cıkarkn kulagından sümüksü bi sıvı aktıgını gördüm meger kulak zarı patlıyormus basıncın etkisiyle cocuk ondan durmuyormus. Bu subat ayında oldu sonrası antibiyotik vsvs.. 1 haftanın sınunda profa götürdüm gecmiş dedi 1 gün sonra yine kulakta akıntı başka bir kbb ye götürdüm 2 hafta antibiyotik vsvs ilaclar sebebini dordugumda: alerji ( bebeğimde besin ve baxı ilac alerjileri var) reflü, yatarak emzirme, küflü odada uyumak, kedi köpek kus kesinlikle yok dedi baharatlı yemekler bitki cayları yok dedi. Bebegimi hic yatarak emzirmedim, emzirdikten sonra hemen yatırmıyırum ve reflü ihtimaline karsı yastıkta yatırıyorum( ne kadar yanlısta olsa yastık olayı ama kulak enfeksiyonu cok zor) bide dr geniz eti olabilir dedi. 2 ay boyunca sürekli tekrarlarsa uygun yasa geldiğinde tüp takabiliriz dedi bide bizde kulak zarı deliniyordu sürekli