Pakulike Kızlar meraba Kızım 3buçuk aylık rotavirüs aşısı olması lazım ama yeşil kaka, kanlı kaka yapıyor baya erteledik sıkı diyet yapıyorum ama kakasının rengi düzelmedi bu akşam yine kanlı kaka yaptı . Rotavirüsü etkiler mi? Yaptıran var mı bu durumda ???
Mdorukkk Pakulike bizde de 4. Ayda çıktı 5 aylık olacağız aşı zamanımız geldi 2. Doza bende bekleyeyim
Ecemoz1 Pakulike benm alerji doktorum önermedi. Yaptırmadık. Ek gıdaya geçene kadar mukus yeşil geçmiyo. Kan geçiyo diyetle. Ek gıdadan sonra düzeliyo.
Pakulike Seren-karan daha önceki muayemizde göstermiştik kanlı kakayı . Bi kaç yediğim şeyden şüphelenip onlarıda çıkarttık. Bugün ikinci kanlı kakayı gördüm oda büyük ihtimal ketçap yediğim için diye düşünüyorum. (Bu arada kanlı kaka noktacık kılcal şeklinde oluyor)
Pakulike Ecemoz1 kaç kere gördünüz kanlı kakayı? Bu arada rota aşısı önemli diye yapmayalım demiyor doktor.
Ecemoz1 Pakulike 15-20-30. 3.aya kadar. Sonra vitaminde sığır jelatını varmış ony kestım sonra dana etini. Geçti
AA201207 Pakulike vardı ama diyetle kakada kan gibi şikayetlerimiz geçmişti. Rota yapıldıktan sonra tekrarladi ve uzun süre geçmedi aylarca
Pakulike delalisik7373 biz doğduğunda ilk 3hafta mama ile beslendik daha sonra sütüm gelmeye başladı , kendi sütümü içmeye başlayınca yüzünde kırmızı sivilceler çıktı. Alerjimi acaba dedik süt ürünleri tüketmeyi bıraktım önce yüzü düzeldi sonra ekmek vs vs derken hiç birşey yemiyorum yemediğim halde tekrarlıyor alerji