Oglum soguk alıgınlıgı geçirdi ve kan testlerinde nötrofil 0.24 cıktı iki kere igne oldu antibiyotkli tekrar bakılacak böyle birsey yasayan varmı düşüklük Bi skntı oluyor mu beni bu durum biraz korkutup şimdiden tesekkrler birde kan damlasını kabız yaptı gı için cok düzenli veremedim oda sebep olabilirmi ki