Cik çok araştırdık uygun fiyatli, birebir gidip gördük makineleri, Altus Arçelik Vestel vs hiç birinin kalitesini begenmedik. İç kazanları ve kapakları çok dandikti uygun fiyatlı olanlarin. Ve bizim baktığımız sırada çoğu mağazada kurutma makinesi yoktu zam geleceği için (Bosch vs.) En son bekoda karar verdik km91 şuan çok memnunum. Ve haftada 6 makine kurutuyorum elim ayağım oldu. Evide ısıtıyor calisirken. Biz Ocak ayında 12.000 TL’ye almıştık.