3.5 yaş oğlum var. Tuvalet eğitimini çok güzel tamamlamıştık ve geceleri kalkmıyordu direkt sabahları yapıyordu. Şimdi geceleri altına yapıyor kaldırmaya gittiğimde yapmış oluyor. Özel bölgesinin acıdığını ağrıdığını söylüyor. Bugün bilerek yanımda üzerine kaka yapmış.. sizce neden olabilir? Böyle durumlar olur mu normal mi? Yoksa enfeksiyondan şüphelenmeli miyim