Ewoss
Ben bu kış 3 kez hasta oldum. Vitaminli serum takınca en az 4 saat dediler ben gece vaktine getirdim çocuğu emzirdim serumu taktırdım gece olunca pek istemedi o süreyi atlattık. Ama antibiyotik verdiler mecbur kullandım 💁🏼♀️ anneler iyileşirse bebeklerde iyileşir çünkü hastalıkta iyilikte sütten geçiyor 🌸