Canım benim de 14. Haftada cinsiyet öğrenmeye gittiğimizde doktorun sanki bebeğim ölmüş gibi ekrana bakıp 272626 kere ölçüm yapmasıyla ense kalınlığının 6.1 olduğunu öğrendik normal şartlarda 1 felan olurmuş max 3 sanırım artık sen düşün nasıl bi kalınlık olduğunu bana söylediği tek şey bebeğin hayatla bağdaşmıyacak şekilde doğabilir.. yada down sendromlu yada trizomi gibi bişeylerden bahsetti inan hiç hatırlamıyorum o anı beynimden silmişim . Sonrasında 4 doktor gezdim 2 tanesi prof. Ve izmirde isim yapmış doktorlardı sonuç aynıydı ya cvs işlemi (rahimden parça almak) yapılacaktı yada doğum sonuna kadar beklenicekti işlemi kabul ettim milyarlar döktük şuan o paralara araba alınırdı o kadar diyim ve sonuç çıkmadı alınan parça üremedi vs. Sonra 17. Haftada tekrar kontrole gittik artık öldü mü kaldımı diye gitmiştik çünkü umut yoktu tükenmiştik ve nasıl oldu bilmiyorum ama Allahın merhameti sanırım ölçüm 2.1 gösteriyordu ve git gide doğuma kadar normal boyuta düştü çok şükür şuan 14 aylık ve cin gibi bi oğlum var doktorun kürtaj önerdiği oğlumla oyun oynuyoruz ☺️ uzun uzun yazmak istedim aynı yolları geçtiğim için sana da umut ışığı olsun tıpta herşey mübahtır kendini üzme zamana brak eminim ödemdir