Hep hayalimdi turla bir çok dünya ülkelerini gezmek, bebekten önce kısmet olmadı ama ertelemek de istemiyorum artık avrupa turları falan uygun oluyor türkiyedeki tatillerle aynı fiyat neredeyse. Bebekle böyle bir tecrübe yaşayan var mı çok mu zor oluyor