Kızlar merhaba, bebeğim 9 aylık 1 haftadır şiddetli öksürük var, burnu akıyor, aile hekimi croxilex ve mukotik yazdı. Kullanıyoruz ama faydası olmadı. Bugün de çocuk doktoru azitro yazdı. Uyuyamıyor öksürükten boğuluyor sürekli. Neler yapabilirim yardımcı olabilecek var mı?