Elanur-mehmetaliannesi 11 gün oldu doğum yapalı ama sırtımda karnımda belimde kaşıntı var. Şiddetli değil ama rahatsız edici. Bilen varmı
Cylnn4520 Elanur-mehmetaliannesi benimde olmuştu kaşıntı kabarma bacaklarim çok kötü durumdaydim cildiye doktoruna gittim alerji kremi vermisti duş al canım sık sık zamanla geçiyor bir anda geçmemişti benim
Sedaa123 10 gün boyunca kasindim özellikle kolum ve bacaklarım aşırı kasiniyordu dahiliye doktoruna gittim ameliyat sırasında verilen narkoz alerji yapmış olabilir dedi. Alerji ilacı kullandım geçti. Ama dediğiniz gibi çok rahatsız edici bir durumdu.
Derin54 Bende sezeryandan 20 gün sonra kaşınmaya başladım ve 3 ay boyunca kasındım durdum . Kortizon aldım alerji ilacı kullandım ancak geçti canımı cıksrdı ama hemen bir doktora görünün muhakkak
Cikoleyla Derin54 alerji ilacı verilebiliyor mu emzirirken bende de sezwryandan sonra kaşıntı başladı da ilaç vermez diye gitmiyorum ama bittiği biteceği de yok kaşıntının
Cikoleyla Derin54 bana vermedi sadece avil merhem verdi, ben kükürtlü sabunla sürekli duş aldım bana o çok iyi geldi