Merhaba anneler ikiz ogullarım 22 aylık birisi çok vurma davranışı gösteriyo diğerinin yüzünü çiziyo kanatıyo . Yurt dışında yaşıyorum bi doktor görse felan sorun çıkabilir. 3 yaşındaki kızımı okula götürüyorum yeni başladı öğretmen bugun uyardı dikkat etmen gerek sorun olabilir. Ögretmende sosyal servise haber verebilirler . Nasıl halledebilirim bu davranışı nasıl engel olabilirim tavsiyelerinize ihtiyacım var