Merveahmettoprak 17 günlük bebek? Gazı olduğundan uyuyamıyor bazen belki iyi gelir diye düşündüm sizce?
Sibel22- Merveahmettoprak Merhabalar . Yüzüstü yatırmak 1 yaşına kadar sakıncalıdır çünkü ani bebek ölümünün en büyük sebebi yüzüstü yatırmak ve yastık kullanmaktır. Eğer gündüz gözümü ayırmam bakarım diyorsanız yatırın aksi halde geceleri yatırmayın .
Pikapikapikacuuu Merveahmettoprak Gündüzleri başını bekleyerek uyuttum ama gece yaptırmadım 1 yaşına kadar.
Lalalac Yaninda siz varken olur. Ben 2 aylikken kafasini cevirdigine emin oldugum icin gece de oyle uyutuyorum