Kızım 22 aylık istemediği kimse kendisinin yarım metre yakınına yaklaştırmıyor çocuksa itiyor büyükse dur diyor ama bu durum benin için artık sorun olmaya başladı bir ortamda oturuyoruz ne çocuklarla uzun süreli oynuyor ne de arkadaşlarımın kucağına gidiyor ya da onların kendisiyle oynamasına izin vermiyor. Hep bende olmak istiyor. Bu aralar da aşırı herşeye ağlıyor. Hep kendi istediği olsun istiyor sanırım 2 yaş sendromuna girdi help me 😂