E-urey benimki hep memnuniyetsiz huysuz bir bebekti. Şu 1 haftadır ölmek üzereyim uykusuzluktan. 25 gündür de meme reddi yaşıyoruz sağım yapınca iciyor ama memeyi kabul etmez oldu. Sürekli agliyor, herseyi ağzına sokmaya ısırmaya çalışıyor, salyasi ateşi yok, diş etleri beyazlamış tedagil ve karanfilli zeytinyağı deniyorum faydası yok gibi. Zaten gündüz uykusu yoktu. Geceleri 12 den sonra saat başı uyanıyordu şimdi gece 4 de uyanıyor bi daha uyumuyor 🤦♀️atak bitmesine 4 gün kalmış diş mi atak mı anlayamadım 6 ay 12 günlük bu arada