Korkma canım ben de aynı durumdaydım ama küçülen memeden inatla verdim üst üste ve özellikle gece ondan emzirdim ve normale döndü, bol bol uyumaya bak ve su iç gerçekten etkisini görürsün. Yine bi tık fark varmış gibi ama ilk zamanki kadar göze çarpmıyor stres yapmana gerek yok. Ben de hep soldan emziriyordum 2 beden kadar fark var gibiydi :) arz talep meselesi olduğundan ne kadar emerse o kadar süt gelir, sağdan emzirmediğmiz için beyin ihtiyaç görmüyor ve çok dolmuyor.