Beyzarel1 39 günlüğüz bizde aynıyız, yine gazını bi şekilde çıkarıyor ama sürekli ıkınıyor gece 4 buçukda başlıyor 6ya kadar ıkınıyor, hergün aynı saatlerde yapıyor, uyuyamıyorda. Kucağıma alıyorum biraz rahatlıyor kucakda uyuyor 6ya kadar valla 1 haftadır felan böyleyiz yani kıyamıyorumda üzülüyorum bende diyorum ne zaman bitecek bu ıkınma off