Kızlar yaklaşık 1 hafta önce bestiron kan damlası verdi doktorumuz onu kullanmaya başladık. 4 ay 10 günlüğüz. Sanki damlayı kullanmaya başladıktsn sonra çok huzursuzluk yaşıyo bebeğim. Damladan mı yada 4. Ay atağı mı bilmiyorum. Damlayı kullanan veya böyle bi durum yaşayan var mı. Sürekli ağlıyor katıla katıla. Uyumuyor.