Oğlum 6 ay 4 günlük gecede gündüzde max uykumuz 40 dkk gece 20 dkk da bir uyanma dişi çıktı hiç bir sorun olmasada böyle uyku eğitimi vermek istiyorum ama bu esnada onda bir travma kalsın istemiyorum ben başında oturup onun saatlerce ağlamasını izlemek istemiyorum birde çok inat bir bebek inadı nerden biliyor demeyin sanırım genetik kodlar 😂 emzirme serüvenimin sonunda 9 gün geçti ve ben pes ettim biberona devam ettik sağdım verdim 9 gün direndi max 7 gün olmalıydı ve daha ufaktı neyse uyku konusundada ona eziyet ettiğimde kalırsam ya diye korkuyorum uyku düzeni olmadığı ve uyku sayısı kısa ve çok olduğu için bir beslenme düzenide yok ve bana aşırı bağımlı kucağımdan hiç inmek istemiyor kıcağımdayken oturmamı istemiyor yanlız asla oynamıyor hoppala aldım oyalansın diye ama max 3 dkk yada hiç ve o 3 dkkda kontrol ediyor yanındamıyım diye bakacağımı şaşırdım yoruldum tek başımayım yani n azından uykuları düzene girse uyku danışmanından destek alan var mı bana inandırıcı gelmiyor çünkü kendi kendine uyuma bebekte var mı önerisi olan