Ceydizen Merhaba sevgili anneler 8.5 aylık bir kızım var elimde bir sürü ağız silme mendili var ilk başlarda kullandım şu an bakıyorum pek kullanmıyorum bu aylardan sonra kullanılmıyorsa elimden çıkarmak istiyorum lazım olacak mı bir daha bunlar
Ysgl26 Ceydizen ben de almışım deli gibi bi sürü..2 tane çantaya attım lazım olır diye.. kalanını verdim gitti birilerine
Denizanasi92 Ceydizen ben teri için kullanıyorum artık sırtına koymak için. Bence kalsın dışarı çıkınca yemek yedirirken falan kullanırsınız.
Asym33 Ceydizen Benim oğlum 1 yaşında hala kullaniyorum kafası terlediginde sırtı terlediginde çok iyi oluyor önümüz yaz bence dizinde işinize yarar