Merhaba kızlar
Nasılsınız?Bebişleriniz Nasıl?İnşallah iyisinizdir 🙏🏻Bizleri sorarsanız iyiz çok şükür 🙏🏻Uzun zamandır post açmadım .Ve aklıma takılan bir konu hakkında post açsam belki burda bana yardım edecek birini bulurum diye düşündüm.🤔İnşallah önerisi olan biri çıkar .Şimdi ben yurtdışından birini davet etmek istiyorsam eğer davet mektubu yazmam gerek,acaba böyle bir mektubun nasıl yazıldığına dair bir bilgisi olan varmı?Başa mesala ilgili makamamı diye başlamak gerekli ,Yoksa sayın bay bayanlar mı ,Sayın Makammı sayın konsolosluk sorumlularımı nasıl bir başlangıç yapmak lazım sizce?Bilen varsa yardımcı olursa sevinirim.Şimdiden teşekürler🌸