Bebeğim 3 ay 2 günlük, emiyor gün içinde mama da veriyorum fakat artık mamayı içmek istemiyo gibi biraz uğraşmam gerekiyor rota aşısını olduk biraz ishali de var ve normalde bu saatlerde uyuyup sabah 6da kalkardı sadece emzirmek için uyanıyordum sorunsuz uyuyordu 2 gecedir uykuya direniyor şuan uyutamıyorum mesela sürekli huysuz sıkıntısı var gibi atak belirtileri mi bunlar 😢