Selinn16 Adete 3 gün kala baş dönmesi yaşadım Ertesi günü adet oldum Normalde 2 gün sonra olmam gerekiyordu bunu yaşayan var mı neden olur
biroglanannesii1 Selinn16 Tansiyonunuz düşmüştür o an ani hakaretler yapmıştırsınız ben düşük tansiyona sahibim sürekli etraf döner yani
Selinn16 biroglanannesii1 benimde tansiyonum düşmüş olabilir ama hiç olmazdı böyle baş dönmesi hamileyken yaşamıştım bir kere
biroglanannesii1 Selinn16 Bence hamileliğe yormayın çünkü regli olmuşsunuz 2 gün sonra değil 1 gün sonra olmuşsunuz regli olduğunuz için gebeliktir diyemem canım tansiyonunuz düşmüştür korunuyorsanız da korkmayın 🙃