ezber Mastit sonrası Sütüm azaldı, yetmiyor. Bebeğim 24 günlük sağıp veriyordum. Hipp mamayı direk kusuyor ağrılı bir şekilde. Ne önerirsiniz?
Sare_nuhaninannesi_05 ezber Valla canım benim direk Bebelac Gold derim diğer duyduğum bir çok mamam gaz kabızlık vs durumlara sebep oluyormuş Gold gaz oranı daha da azaltılmış mama formülü
ezber Halimes5757 çok ağlıyor diye bi çırpıda arabayla aptamil aldım. Olmazsa sma da aklımda, teşekkür ederim
Hkgezerr27 ezber eczanelerde oluyor birde evdeeczane diye internet sitesi var ordan indirimli alabilirsin
ezber findikbrnlu0_ ben de aptamil aldım. Çok içemedi ama sanırım diğeri kadar da rahatsız etmedi fazla çıkarmadı 😊
ezber Sare_nuhaninannesi_05 gazlı bir oğlum var, tuvalete falan çıkamayınca da deliriyor 😄 çığlık çığlığa ağlayınca çıkıp aptamil aldım, kabız vs yaparsa onu da denerim sırayla 🫠
findikbrnlu0_ ezber evet bende ilk sma kullandım çok gaz yaptı kakasını da yapamadı aptamil önerdi doktorum şuan iyi :)
ezber Neslihanyagmur aptamil ile anlaşamazsak sırayla deneyeceğim, evde olay çıkmaması için gaz önemli 🥹😊
ezber findikbrnlu0_ hep iyi olsun tüm bebeklerimiz. Çılgınca ağlayınca açlık mı, gaz mı, tuvalet derdi mi anlayamamak üzüyor insanı 🥲😊