Kızlar merhaba,
Benim oğlum bugün tam 4 aylık oldu.
Kilosu zayıf, maalesef kilo almıyor. Anne sütüyle besliyorum yetersiz sanırım. Şu an 5800 kg.
Doktor mama önerdi. Sağdigim zaman bakıyorum 120 CC süt çıkıyor.
Ne kadar mama vermem gerekir acaba ? Her emzirmeden sonra mama vermeli miyim ? Doktorda pek açıklama yapmadı bununla ilgili.
Deneyimi olan bilgisi olan anneler yardımcı olabilir misiniz? Bir de kilo alması için önerebileceginiz mama var mı ?