Merhaba güzel anneler 💕 ben doğum yaptım ücretli izin hakkım bitti
Bir aylık daha heyet raporu aldım . Araştırmalarım sonucu bu 3 aya kadar alınabiliyormus. 3 ay heyet raporu çıkarttırmam konusunda iş yerim bir sıkıntı çıkarabilir mi sizce ? Deneyen alan var mı