Berilikomunannesi Kızlar 11 aylık kızım var. İstediği yapılmadığında Kendini geriye atma sinirlenme huyu başladı. Sizde var mı benzer durumlar veya tecrübeli anneler?
Rumeysaerva Berilikomunannesi benimkide 11 ay 22 günlük istediğini yapmayınca kafasını bir yere vurup ağlıyor yaklaşık 2 haftadır
bilgekizinannesi Berilikomunannesi 11, 5 aylık aynısını yapıyor hatta post açtım geri atıyor kendini çok kızıyor her şeye sinirli ergen gibi. Benim kızım gece de yapıyor kendini geri doğru kasmaya uykuda sizin de yapıyor mu
Dilara9406 Berilikomunannesi aynı şeyleri yaşıyoruz büyükler diyo hep öyle her istediğini yapma diyede olmuyo 🤣
Berilikomunannesi ndemir1006 bilgekizinannesi Rumeysaerva alpsmother_ ya bu aylarda normal olması bir tık içimi rahatlattı çünkü baya korkmaya başlamıştım. İstediği yapılmadığında kendini geriye atıp sinirlenip ağlamay başlıyor aynen aynen gece de yapıyor canım. Emzirmeyi teke düşürdüm uyandığında vermeyince kendini geri atıp ağlıyor yatakta 😂 ya bu nesil niye böyle kuduruk bi acayip biz niye saf salak büyümüşüz😂
ndemir1006 Benim kızım da 11 aylık sinirlenince bağırıp vuruyor yani vurmayı nasıl öğrendi bilmiyorum elini yüzümüze sallıyor bir de çok kırılgan biri şşşş dese bile hemen dudaklarını büzüyor yeni başladı bu da 😂 benim kızımın adı da Beril 🥰🥰
bilgekizinannesi Berilikomunannesi of sorma biz vur başına al aşını uslu bebelermişiz benden şikayet edeni duymadım daha 😁😁 yani bizim de dişimiz çıkıyordu gazımız oluyordu da bu bebeler gibi değildik sağlıkları yerinde olsun da ben gece uykuda da yapınca korkuyorum işte
Berilikomunannesi bilgekizinannesi seninle kızımız çooook benzerdi eski postlardan hatırlıyorum :) İzmirde yaşıyorsanız bi gün bekleriz bize koyalım oynasınlar ağlasınlar yere atsınlar kendilerini ahahahhaha
bilgekizinannesi Berilikomunannesi Ahahaahha valla harika olur 😁kaç aylıktı sizin? Bu arada İzmir’de yaşıyoruz neredesiniz siz ilçe neresi? Benim kız dışarda melek bu arada yani insan varsa eğer kalabalıksa falan sesi çıkmaz o yüzden de kimse bize inanmıyor 😁😁😁
Berilikomunannesi bilgekizinannesi biz 11 ay 12 günlüğüz Aliağada yaşıyoruz. Dışarda bizim kızımızı gösterip bak ne uslu çocuklar var falan diyolar eşimle içimizden gülüyoruz yani eşim dolorex bağımlısı oldu baş ağrısından ahahah hep bi mızık hali
bilgekizinannesi Berilikomunannesi ay bizim kızlar aynı demek ki 😁 bizimkine d dışarda uslu diyorlar bi de herkes durup bi seviyor kendini sevdiriyor ama gel de bize sor evde cadııı😁😁 biz de bornovadayız uzakmışız biraz
Berilikomunannesi Yasminmiray10 boy kilo oranı doktorun normal diyorsa normaldir ya karşılaştırma yapmak yanıltır