16 aylık erkek , ciddiyim hiç bisey yemiyor Dr a götürdüm bugün hersey normal 2,5 yaşına kadar artarak devam eder bu durum sabırlı olmaktan başka çareniz yok dedi ama benim sabrım tükendi minicik bir kek yedi 12 saattir Allah aşkına çıldırcam artik yokmu Bi çözüm önerisi olan nasıl dayanıyor bu kadar acliga