Kızlar salı günü 9 ay aşısı olduk kızamık aşısı mı ne oluyor bu ya bugün o kadar çok kaka yaptı ki 6-7 kere yaptı yani endişelenmem gerekiyor mu acaba ya iştahsızlık da var Gerçi iştahsızlık 9 ay yaşından önce de vardı da Neyden dolayı yapıyor Diş mi başka bir şey mi Aşı mı anlamadım ya Doktora götürmeye gerek var mı ki